Jag har blivit med dator!

Nu har jag äntligen fått min underbara dator från skolan!
Och det är ingen klumpeduns som nästan alla andra skolor i min stad har fått, utan den är riktigt snygg!
Jag ska försöka ta en bild på den senare, har inte tid ikväll. Idag har jag haft fullt upp, först dans på skolan, sedan ridning och snart är det dans för The Batchelorette och Idol 2009!

Hade SO prov idag och det gick riktigt bra, men det ska man aldrig säga förrän man fått tillbaka det... Jag hoppas det gick bra iallafall, pluggade ändå ganska mycket.

Och vad hände med kommentarerna people?
Min blogg kanske inte är den mest intressanta att kommentera men jag skulle bli sjukt glad om du som läser lämnar ett litet avtryck!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ada

Den är snygg :)

2009-09-09 @ 21:37:38
URL: http://adasliv.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0