Höst

Brr, det börjar bli kallt ute. Hösten är på väg. Mysigt på ett sätt, men sammtidigt lite tråkigt, nu får man stoppa undan alla shorts och fina sommarklänningar och ta fram de tjocka koftorna och jeansen.
I höst ska jag köpa en stor mysig sjal att vira kring halsen, det har jag funderat på länge.

Idag har jag varit på stan med några tjejor från klassen, vi kollade lite på dans och kollade lite på kläder. Tyvärr hittade jag ingenting men jag är faktiskt ganska så nöjd med min garderob nu, har kommit på att jag faktiskt har ganska mycket kläder, fast jag använder bara ca. 40% av allt jag har....
Det fungerar inte att sortera heller, för då tänker jag bara:
"Den där kan jag säkert använda nån gång"

Ikväll blir det en mysig filmkväll med Cissi, det ska bli kul!
I morgon blir det också full rulle, ska hinna med att träffa Linda och plugga lite också.

Hoppas ni har det bra i höstmörkret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0