Fredag

Idag är det fredag igen! Härligt.
Problemet är att jag har inget att göra... Jag är uttråkad!
Någon som vill hitta på något kul ikväll?
Jag är på!

Jag var på manikyr idag föressten! Jag har haft superproblem med mina naglar då de bara delar och har sig så då fick jag ett persentkort på ett manikyrställe. De var jättebra och filade och grejade så nu hoppas jag jag kan få mina naglar att växa igen! Hon lackade eller målade inte fransk manikyr eller nåt, hon lagade dem liksom. Jag blev nöjd iallafall, tur att jag hade presentkort, annars skulle det kostat 300kr! Det är för dyrt, men man kan lyxa till det ibland!

Regnigt väder idag...
Om det inte blir något ikväll ska jag ser på Dirty Dancing, en toppenfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0