Feel good

Puh, kom nyss hem och har precis ätit middag. Jag var först i skolan och sedan på ett möte om utbytesår där man fick information om hur det är att studera ett år i ett annat land. Jag har funderat på att göra ett high school year i USA men som det ser ut just nu blir det inte så. Det blit för jobbigt att gå ett år extra tycker jag. OCh det är svindyrt. Om man inte behövde gå om skulle jag sätta mig på planet direkt!
Mötet var mysigt och de bjöd på fika.

Fredag imorgon, äntilgen helg alltså! Inget speciellt planerat inför lördag och söndag, hör av er om ni vill hitta på något!

Ibland finns det låtar som gör en glad och låten som jag ska posta nu gör mig bara glad! Jag vet inte varför, men jag blit bara glad varje gång jag hör den, fast det inte är min musiksmak! Har även hört den live, kanske postar den någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0