Färger

Det vackra med hösten är alla färger. Jag älskar hur löven skiftar från grönt till gult, från gult till rött. Allt blir bara så vackert. Extra mysigt är det om man går i en varm tjocktröja med en stor och varm stickad sjal runt halsen.
Tyvärr så har jag en stickad sjal, men den är inte så stor... Jag måste köpa en. Hittade en jättefin på Gina Tricot idag, en stickad svart, men eftersom jag har en brun läderjacka passar det inte riktigt... Jag ska nog ändå köpa ny jacka snart, det börjar bli kallt med skinnjacka....

Idag fick vi jogga på gympan. Det var skitjobbigt. Vi skulle springa 3km! Och jag är inte speciellt vältränad... Jag riktigt vackert där vi sprang. Vi sprang längs stradpromenaden och solen sken och träden började skifta i gult och rött. Hur som helst fick jag en tid på 17 och en halv minut. Det är jag ganska nöjd med med tanke på att den bästa tjejen i klassen fick 16 minuter.

Nu när hösten är här påminner det mig om förra hösten då jag och Cecilia hade en av våra alla fotodagar.
Var det verkligen ett år sedan? Det känns som igår...
Här kommer några bilder!
Stryp mig inte nu Cissi...






That's it :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

haha, jag kmr inte strypa dig my! även om jag undrar vad jag gör för min på bilden?

2009-09-17 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0