They're telling me it's beautiful

Idag blev det stan. Köpte inte mycket, bara ett par vantar vilket jag var i stort behov av. Mina gammla var håliga och fula så jag köpte ett par nya. Jag försöker att inte köpa så mycket nu iför Budapest (kan ni fatta att jag åker om två veckor?!) så jag kan shoppa lite där. Jag kanske inte hittar så jättemycket eftersom stilarna skiljer sig mycket mellan länder men lite sjalar och sånt vågar jag hoppas på.
Ikväll blir det att åka till Teg till Linn. Det ska bli kul, har inte sett henne på hur länge som helst!

På stan fikade jag med Cecilia. Det blev mysigt trots den sura och otrevliga tjejen i kassan. Vi satt där riktigt länge och bara pratade - mysigt!


You and me <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

bestieee alltid lika kul med dig! haha, gissa 3 ggr vad jag gjort eller skaffat?

2009-10-10 @ 17:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0