Lazy sunday

Idag har det varit en väldigt lugn söndag. Har bara varit hemma och latat mig. Eller, lite träning har jag hunnit med också faktiskt. Jag kollade just på mitt skolschema inför nästa vecka och det är tomt. Så jävla skönt! Från att ha haft ganska mycket till att ha ett tomt schema, det måste nästan firas!

Jag har även hunnit med att baka lite idag, en kladdkaka som såg så himla god ut men som var lite av en besvikelse, det blev nåt fel i receptet tror jag...

Ingen depp för det! Imorgon är det måndag och det ska faktiskt bli kul att träffa alla från klassen igen! För första gången på länge könns en måndag inte så jobbig, förutom att stiga upp på morgonen såklart.. Men jag ska nog kunna kravla mig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0