Sovmorgon!

Yoohoo! Det gick superbra på ridningen idag! I början gick det lite sådär men efter ett tag gjorde söta Xtrem som jag ville tillslut. Han är så fin. Jag ställde honom till och med. Detta måste vara som att läsa grekiska för några av er så enough om det. Idag var jag ledig! Det var så himla skönt att ta sovmorgon, har inte haft sovmorgon på jag vet inte hur länge, jag jobbar helgerna vet ni. Jag hade kunnat sova hur länge som helst men som tur var väckte Cissi mig vid elva för vi skulle gå på stan. Har länge letat (okej, det låter som att jag letat efter ett par halva min livstid, men ganska länge har jag letat iallafall ;)) efter de perfekta jeansleggingsen och idag hittade jag dem! På H&M för 200kr. De satt perfekt och ska prova ha dem imorgon.

Bilden gör dem inte rättvisa, de är mycket snyggare i verkligheten!


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

ååh så du ska se TH i Stockholm ^^

2009-11-26 @ 21:26:23
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0