Promenad i kyla och mörker

Har nyss kommit hem från en mysig promenad med Linda, synd att det var lite kallt bara! Det var underbart skönt att komma ut iallafall, att gå och prata av sig lite. Idag har inget speciellt hänt, en helt vanlig tisdag. Det var en väldigt rolig dag i skolan idag måste jag säga, roliga lektioner.

Jag kom just att tänka på att det snart är jul! Det är bara 6-7 veckor kvar nu! Snart kommer nog snön och då kan man mysa med julmusik och härlig stämmning! December är en vacker månad, snön är så mysig! Längtar tills jag tar mig ut i backen och snowboarden, det är så himla kul!

Nu ska jag försöka plugga in lite tyska verb innan det blir dags för sängen. Blir nog en tidig kväll, är rätt trött efter allt som hänt...

Puss och kram! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: linda

fler mysiga promenader till folket!

2009-11-03 @ 22:51:40
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0