New Moon

Vad ska jag säga? New Moon var fantastisk! De flesta säger att ettan är bättre men jag måste nog säga att tvåan var minst lika bra, om inte ännu bättre! Nu fanns det inte bara en snygging, utan två - Jacob! Han var hur sngg som helst, och kroppen! Puh, man får ju andnöd. Jag har läst alla böcker och blev inte lika besviken som man brukar bli, det brukar vara så att boken är mycket bättre, men den här gången var boken och filmen ungefär lika bra, fast boken är såklart snäppet bättre. Hade en underbar kväll men fina tjejer! Tack!



Ikväll blir det Fyra bröllop och en begravning, en superfilm som jag sett många gånger men som tåls att se igen! Nu ska jag dreggla vidare över kvällens heting - Taylor Lautner!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

He surely is hoooooooott

2009-11-21 @ 22:58:35
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Filippa

MEN EDWARD <3 FÖR I **!!!!!!!!!!

2009-12-01 @ 20:01:48
URL: http://fanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0