Hard times

Idag hade jag redovisning! Det var inte alls nervös när jag satt där men när det var min tur blev jag jättenervös! Jag pratade ganska lugnt har jag för mig men efter ett tag fick jag en "inte i kroppen upplevelse". Det var helt mysko för det kändes som att jag satt och tittade ner på mig själv när jag läste, att det var någon annan som redovisade, jag blev väldigt mekanisk och läste inte med speciellt mycket inlevelse tror jag... Aja, det är över nu och det är jag väldigt glad över, för jag HATAR att redovisa muntligt, blir alltid så röd i ansiktet... Hoppas jag inte blev det den här gången...

Imorgon blir det Ben&Jerry mys framför Mysteriet på Greveholm. Har inte sett den på flera år, men har alltid vetat kolla om den verkligen är så bra som den var när man var liten... Jag ska prova Ben&Jerry Alaska har jag bestämt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0