Blondin

Efter att ha suttit helt i mammas händer är jag nu två timmar senare blondin. Riktigt blondin. Det tog en evighet att dra håret genom den vackra mössan man hade på huvudet. Bara det tog säkert 45 minuter, sedan hade vi inte färgat än. Efter att ha duschat och torkat håret såg jag resultatet. Håret var blont, väldigt blont. Andra kanske inte tycker det är så stor skillnad med för en själv känns det som om man är en helt annan person. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka än, måste få tid att vänja mig. Det blev inte gult som förra gången iallafall, det är jag glad över.

Det här blev bra. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det blev säkert jättefint tror jag! Haha, du kommer till skolan på måndag som blondare och jag som mörkare! What a nice match!

2009-05-10 @ 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0