19.03.2009

Idag har det varit en lååång dag i skolan. Det känns som om Torsdagar går dubbelt så långsamt som alla andra dagar. Vi har ett två timmars hål före lunch som är jättedrygt. Jag hann få bort lite läxor dock så det var väl bra.

Pepp på Fredag imorgon! Jag och Cissi ska på stan efter skolan och sedan ska vi se En shopahoilcs bekännelser!
Spännande! Köpa goda, gula popkorn och mumsa på på bion. Men gud när jag skrev "goda gula popcorn" tänkte jag att goda och gula är attribut till ordet popcorn! Det måste vara något fel med mig, jag har pluggat för mycket svensk grammatik idag...

Dagens film:
Backstage från Schrei DVD, Tokio Hotel med svensk text som JAG har översatt *stolt*
(Från engelska då...hehe)



Hoppas ni får en underbar helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0