Trött

Jag har nu varit på förberedelse möten för mitt sommmar jobb i slutet av augusti hela helgen. Vi har haft skitkul och det är verkligen kul att lära känna nya människor! Tyvärr har det resulterat i fullspäckade dagar och tröttheten smyger sig på direkt när man lägger sig ner. Jag har varit dödstrött ända sedan jag kom hem klockan fem.
Missade tyvärr ett möte med Armyn, men hoppas det blir igen snart!

6 timmars sömn varje vardag i två veckor och tidigt helgjobb på morgonen är inte en bra kombination...
Därför ska jag gå och lägga mig nu så jag kan få min skönhetssömn inatt.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det kommer ske ett till möte ska du se! :D

2009-06-07 @ 01:21:53
URL: http://madebycassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0