Running

Idag har det varit riktigt skitväder. Det har regnat och varit mulet hela dagen. Fast det kan vara ganska mysigt att kura ihop sig i soffan och se en riktigt bra film. Det ska jag nog gå och göra nu, hoppas jag kan rota fram någon gammal bra film från videoskåpet.

Jag har nyss varit ute på en löprunda i hela 30 minuter.  Är riktigt stolt över mig själv. Jag blev lite förvånad själv, för det känndes som om jag svävade fram och det var inte ens jobbigt att springa. I vanliga fall brukar jag tycka att det är pest och pina att jogga, men det var faktiskt ganska skönt. Med lite musik i öronen var stämmningen på topp.

Hoppas ni har haft en bra dag trots regnet!

Mina besökare har blivit rekordmånga, kommentera gärna, då blir jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad duktigt av dig att gå ut och springa! Hoppas bara att din springperiod håller längre än vad min gjorde! <3

2009-06-15 @ 11:10:24
Postat av: Ada

Du skriver så Bra , det är kul att läsa din blogg My ;)

2009-06-15 @ 13:08:52
URL: http://tjejensomheterada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0