Dinner is served

Ikväll ska jag äta middag på Skeppsvik för att fira min mormor som fyller 70. Vi blir bjudna på grillbuffe och det ska bli så gott! Just nu har vi besök från Dominikanska Republiken av min moster och min lille kusin som ska fylla 5. Han är hur söt som helst! Det kanske slinker in någon bild senare... Det fina vädret är nu över men jag hoppas på sol någon gång snart! Förlåt att jag inte uppdaterat så ofta, jag ska verkligen skärpa mig....

Förra helgen var vi som ni redan vet i stugan. Jag och Cissi passade då på att åka bräda efter båten. Vattnet var kanske inte det varmaste, men sjukt kul var det!


Jag balanserar på brädan ;)

Kommentarer
Postat av: C

sv: åhh tack! vad snäll du är! :D blir riktigt gla´!

ja dom är helt underbara! :D



Din header är grymt snygg! :D

2009-07-05 @ 18:51:47
URL: http://madebycassandra.blogg.se/
Postat av: linda

nu har du vekligen snyggat till den!

2009-07-06 @ 21:44:09
URL: http://enlindatocuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0