Vid din sida

Ingen vet hur du mår
Ingen finns där som förstår dig
Dagen var mörk och ensam
Du skriver "Hjälp" med ditt blod
Trots att det alltid gör ont igen
Du öppnar ögonen
Och allt förblir likadant

Jag vill inte störa
Och jag vill inte heller stanna för länge
Jag är bara här för att säga dig


Jag finns där när du vill
Se dig om
Då ser du mig
Det spelar ingen roll var du är
När du sträcker dig efter mig
Då stoppar jag dig


Ditt liv är meningslöst
Din skugga väger flera ton
Och allt vad du behöver nu
Har du inte

Du söker regnbågen
Den ligger död på marken framför dig
Den strålade så länge det gick
Bara för dig


Jag vill inte störa
Och jag vill inte heller stanna för länge
Jag är bara här för att säga dig


Du är inte ensam
Jag finns vid din sida


Jag finns där när du vill
Se dig om
Då ser du mig
Det spelar ingen roll var du är
När du sträcker dig efter mig
Då stoppar jag dig


När du inte längre förstår världen
Och varje dag försvinner i intet
När stormen inte mer lägger sig
Och du inte längre uthärdar natten
Jag finns där när du vill
Oavsett var du är


Vid din sida
Om bara en stund


Jag finns där
Jag finns där när du vill
Jag finns där
Det spelar ingen roll var du är
Jag finns där
Se inom dig
Då ser du mig
Jag finns där
När du sträcker dig efter mig
Då stoppar jag dig
Jag finns där när du vill
Oavsett var du är


Vid din sida
Om bara en stund


Du är inte ensam


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!

2009-02-23 @ 20:02:02
URL: http://hannakarinsahlin.blogg.se/
Postat av: Filippa

är det en låt.....?...

...

krryyya dig kramarkramar

2009-02-24 @ 17:50:24
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0