Tokio Hotel torka

Jiesses, nu börjar Tokio Hotel torkan kännas på allvar! Ingen har varken hört eller sett gruppen sedan i början av december förra året! Ta det inte på fel sätt, det är klart att jag tycker att killarna förtjänar sin semester eftersom de har tuffat på som ett tåg som aldrig tar slut på bränsle de senaste tre åren, men det är klart jag saknar dem. De betyder så mycket för mig, de är så mycket mer än bara musik (även fast deras musik är helt otroligt bra). Hela fandomen är bara så otroligt fängslande och kul. Speciellt nu när de varit borta ett tag och miljoner rykten dyker upp, de flesta riktigt skrattretande.

För att bara välja några rykten som cirkulerar just nu: Georg har tydligen skaffat sig en tatoo, Bill ska spela fiol på kommande album och Tom har drabbats herpes. Liksom hallå?! Hur osannorlika är inte de ryktena? Det är ju bara så sjukt, jag tror jag skrattar ihjäl mig! Alla dessa rykten skapade av galna fans. Fast ryktena om en väldsturné i höst är ju inte precis helt fel... 

Man märker inte hur mycket man saknar något förän det är borta. Det jag saknar mest är nog att se deras glada ansikten när de gör små gulliga videos till oss fans och visar att de bryr sig om oss. Och såklart THTV på torsdags mornarna där massor av backstagematerial visas, det är jätteroligt att titta på.

Om ni i Tokio Hotel läser det här (vilket såklart är omöjligt eftersom de inte kan svenska, lol) så ska ni veta att
I'm always by your side.

Turn around, I am here
If you want, it's me you'll see
Doesn't count far or near
I can hold you when you reach for me

I am by your side
Just for a little while
We'll make it if we try


Kommentarer
Postat av: Filippa

ahw, har du skrivit dikten själv? : )

de kommer igen promise du

2009-02-17 @ 22:37:34
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: cecilia

you don't know what you've got til you're missing it a lot, min dagens låt.

vad gulligt my, sluta aldrig hoppas, de kan ju hända att de läser din blogg aww.. :]

Men elaka rykten suger, i agree.

2009-02-19 @ 13:03:00
URL: http://ciiss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0