Rea!

Efter nästan 7 timmar på stan, miljontalsplagg senare och 3 nya inköp är jag ganska nöjd med vad jag hittade på mellandagsrean. Det enda negativa med mellandagsrean är att det är så jävulskt mycket folk så man nästa måste slå sig fram och det är oftast ganska urplockat även fast man kommer direkt på morgonen. Lyckades iallafall hitta en fin lila kofta, en vamlig svart tröja och en fin blå tröja. Ganska basic plagg men det behöver man alltid.

Hann även se Erik från idol där jag stog, längst bak och såg knappt någonting. Mina 164 centimeter över havet är jag oftast nöjd med men när man ska stå i folkmassor förbannar jag mig alltid över att jag är så kort. Det var häftigt att se honom, Calle och Tove live iallafall. Lyckades till och med ta en halvtaskig bild på Erik över allt folk.


Ikväll blir det bodygard men Filippa som kommer över. Det blev Damernas dektektivbyro igår istället, den var super!


Kommentarer
Postat av: Ada

Mycket bättre bilder än dom jag fick ändå ;)

2009-12-30 @ 17:43:38
URL: http://--

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0