Musik

Fick en impuls och gick en promenad till Cecilia istället för att cykla. Passade på att använda min iPod som jag inte använt på flera månader (spotify finns ju!). Jag hade glömt hur det var att gå på promenad och bara tänka. Tänka utan att tänka. Låta tankarna ploppa upp i huvudet utan tvång och bara filosofera under en kvarts promenad. Men Tokio Hotels nya skiva i öronen kunde det inte bli bättre. Brydde mig inte ens om att kylan trängde igenom mina tunna jeanstights, det var så härligt att bara . Musik är verkligen bland det bästa som finns. Låta den strömma genom kroppen och mysa till varje riff är en njutning på hög nivå.

Detta ska jag definitivt göras om.


Kommentarer
Postat av: linda

vi kan ta oss en fin promenad någon kväll!

2009-12-02 @ 10:17:17
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: Tack 8D Jag har ingen systemkamera, utan en Panasonic Lumix DMC TZ5, långzoom och 9 mpx typ.

Den är väldigt bra.

2009-12-02 @ 17:52:18
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0