God Jul!

Nu har julafton varit och den blev helt underbar! Detta år firade jag tillsammans med familjen och min kusins familj hemma hos dem. Det blev enligt tradition men först dopp i grytan och tomtegröt hemma hos mig och sedan Kalle Anka, julbord och paketöpnning hos dem. Som vanligt satt jag på helspänn när Kalle Anka visades, det är då jag känner på riktigt att det är julafton! Min favoritscen är husvagnen såklart, skrattar lika mycket varje gång! Efter Kalle följdes som vanligt "Kan du vissla Johanna" som vi såklart satt bänkade framför - precis som varje år.

Julklapparna blev många, mycket fler än trott och hoppats så det var jätteroligt. Ett paket jag skrattade mycket åt var min kära vän Lindas. När jag väl hade öppnat paketet hittade jag en premumeration på Veckorevyn! Såklart blev jag jätteglad, men det roliga i det hela var att jag hade gett henne precis samma sak! Ibland märks det att vi kännt varandra i jag vet inte hur många år nu... Hur som helst, tusen tack Linda!

Jag fick många fina julklappar i år, tack alla ni som köpt! Bland annat fick jag mycket böcker, lite smink, filmer (Twilight tillexempel!!) och ton av godis.

Detta är det mesta av det jag fick.


Oj, hehe, såg just att man kan se mig själv i spegeln i sminklådan... Aja, den bjuder jag på. Kan avslöja att jag inte bytt om från pyjamas sen i morse...

Hoppas ni fått en glad jul allesammans!

Kommentarer
Postat av: linda

tack själv my! snart firar vi 10 år du och jag! haha.

2009-12-25 @ 23:24:27
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: camomille

Hej!, kom in här av en ren slump, såg att du går på UIG i Umeå? Skulle inte du kunna skriva lite om vad du tkr om skolan, lärarna, din klass osv..? Det skulle vara snällt för jag funderar nämligen på att börja där nästa år;) hah

2009-12-26 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0