As long as you stand by my side

Kom precis in genom dörren efter en långpromenad ute i snön. Jag måste säga att min nya favoritsyssla är just promenader. Då får man tid att tänka och reda ut lite tankar. Skulle kunna gått den promenaden för evigt men där sa mina tår, ben och fingrar stopp av kylan och jag visste att läxhögen hemma inte heller blev mindre. Nu ska jag ta en varm dusch innan jag sätter igång med det som måste göras.

Detta är jag på promenaden, snögubbe eller vad?


You say things get better
but they never

It's not what you said
It's the way you say it
It's not what you did
It's the way you do it.


Kommentarer
Postat av: Filippa

pälsmössa my? : )

2009-12-16 @ 21:37:21
URL: http://fanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0