6 am

Girls night blev en riktigt girls night! Först var det bara jag och Cecilia och vid tio tiden kom även Emelie. Vi hade hyrt två filmer, American Teen och Obsessed. Båda var superbra och helt klart sevärda! Vi hade även köpt massa godis, chips och glass som vi åt stora lass av. Vid tretiden gick vi upp och poppade popcorn, mysigt! Vi såg film och pratade om allt och inget hela natten, närmare bestämmt bestämde vi oss vid 6 på morgonen att vi kanske borde sova nu. Det blev en superkväll men tyvärr inte så mycket bilder, på en sleepover ser man kanske inte sitt bästa ut... Men några bilder lyckades jag knäppa iallafall!




Cecilia bortklippt på begäran ;)

Fick tyvärr ingen bild på alla tre...



Kvällen blev lyckad och jag har även hittat en ny bra låt från filmen Obsessed!

Beyonce - Smash into you


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh Beyonce säger jag bara! Detta får vi definitivt göra om! men om du inte tar bort dom där bilderna på mig... Jag upprepar: DÅ STÄMMER JAG DIG!!

2009-12-23 @ 19:56:57
Postat av: alice

Åh, vilken härlig kväll! Hälsa Cecilia nästa gång du ser henne också. God jul! Nu peppar vi nyår=)

2009-12-24 @ 01:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0