Lista

Många bloggare har listor och jag tänkte att jag också skulle gära en ;) Även Cecilia har gjort en, det var därifrån jag fick den!

ALLMÄNT...
Namn: My
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 164 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blont
Är du kär i någon: Kanske det ;P
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland
Tänker du på självmord: Nej.
Vilket shampoo använder du: Ingen aning faktiskt...
Vilken parfym använder du: Fantasy - Britany Spears
Vad är du rädd för: Att förlora någon jag står nära
Gillar du att tvätta: Nej, vet knappt hur man gör
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja, fast mer förut då jag inte blev så åksjuk 


SENASTE...
Film du hyrde: Allt flyter.
Film du köpte: Kom inte ihåg vad de hette
Låten du lyssnade på: Final Day - Tokio Hotel
Låten du hade på hjärnan: The Fray - You found me
Låten du laddade ner: Kom inte ihåg...
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: America's best dance crew
Utomlandsresa: Brasilien
Personen du tänkte på: ...


FAVORIT...

Mat:  Lax och potatis just nu tror jag
Låt: Oj, ändras varje dag men just nu... Hilf mir fliegen - Tokio Hotel
Sak att göra: Resa, shoppa, vara med kompisar...
Sport: Ridning, gym
Dryck: Cola
Kläder: Shorts och t-shirt
Film: Harry Potter, Titanic...
Bil: Volvo?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hihi, det är ganska kul med listor!

2009-08-02 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0