Påsklov!

Äntligen är det påsklov! Så skönt att slippa allt vad skola och tidiga morgonar heter. Har även tagit ledigt från mitt helgjobb så det blit extra slappt! Igår var jag på Ica Superteg (Ica Supermarket) och handlade tonvis med godis. Just nu sitter jag med övergäst mage och är hur mätt som helst! Men godis är gott!

Jag har övernattat hos min kusin i helgen. Vi hade riktigt mysigt och såg på riktigt bra filmer! Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv och The dark knight. Jag måste säga att jag gillar den förstnämnda bättre men det var ingen fel på The dark knight heller :)

Jag har även påskpyntat lite, ska försöka knäppa en bild på mitt fina ris som står i mitt fönster så fort jag kan ;)
Hoppas ni får ett toppenlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0