Someone like you

Jag vet att jag inte skriver här så mycket längre, men det är för att det här var tänkt att vara en USA-blogg, så jag uppdaterar helt enkelt när någonting händer kring USA :)

Nu är jag nämligen påväg tillbaka! Jag kommer att åka till USA och stanna där från den 21 Oktober till den 6 November! Jag tar alltså ledigt från skolan en vecka och är sedan där under höstlovet. Jag kommer att bo hos mig pojkvän och jag kan knappt vänta tills vi ses igen, jag saknar honom något så enormt!

Tiden när han kom och hälsade på mig i Sverige var underbar, det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag var när han var här och hur mycket jag önskar att vi två bodde på samma kontinent, i samma land, i samma stad. Men nu gör vi det bästa situationen och det funkar hur bra som helst men det här med långdistans. Vi pratar varje dag och skypear när det finns tid. Vill man så går det.

I love you.

Kommentarer
Postat av: alice

MY! Vi har en nedräkning, och nu står den på... ungefär 25 dagar!!!!!

2011-09-27 @ 09:21:10
URL: http://engladflicka.blogg.se/
Postat av: M*

- så fin bild!

2011-09-27 @ 18:18:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: amanda utbytesstudent Colorado 11/12

Fin bild! :) Bor förresten i Delta, inte så långt ifrån där du bodde innan och jag ÄLSKAR det. Ska du flytta tillbaks dit sen eller ska han flytta till Sverige? Om ni pratat om framtiden heheh.

2011-09-30 @ 07:03:12
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anonym

You go My! Jag som trodde att jag hade svårt med att sakna min pojkvän i Boden, förstår hur du måste ha det då :o Men visst är det härligt när man känner att ett förhållande så långt bort faktiskt fungerar? :D

2011-10-16 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0