Kärlek handlar inte om att träffas varje dag och tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans. Kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil från varandra och fortfarande älska varandra

USA var underbart på alla sätt. Det kändes som att komma hem igen. Även fast hemma i Sverige alltid kommer vara hemma så känns det som om jag åker till mitt andra. Att se min pojkvän var som ni säkert förstår det mest underbara, härliga på hela resan. Jag bodde hos honom under hela tiden och träffade kompisar på dagaarna då han jobbade.

Jag hälsade även på i skolan vilket var en väldigt underlig känsla. Vissa sprang fram och kramade mig och var väldigt överrraskade men glada över att jag var tillbaka. Träffade några av lärarna, men det är svårt att hinna träffa alla när skolan pågår som vanligt, de har ju som sagt bara fem eller tio minuters rast. Det var roligt att se alla igen och jag tror många blev förvånade över att jag var tillbaka så snart, jag åkte ju trotsallt hem i Juni och det var bara knappt fem månader emellan resorna. Jagär otroligt stolt över att jag lyckades skaffa ett jobb och samla ihop pengar och betala resan helt själv, det är underbart när man kan använda sina pengar på något man verkligen vill.

Nu räknar jag ner dagarna till i början av Mars då jag ska åka på praktikvecka på ett litet klubbhus i Carbondale, platsen är redan fixad och boendet är såklart hos min pojkvän.

Vackra Colorado. Detta är utsikten några meter bakom min pojkväns hus.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej, kul att kunna läsa din blogg och allt du har varit med om.. Jag funderar själv väldigt mycket på att åka med YFU till hösten, var du nöjd med dem som organisation eller hade du tagit en annan nu i efterhand? Vore intressant att veta! :)

2011-12-21 @ 21:31:00
Postat av: Julia

Hej!

Skulle du kunna ge mig din e-mail address? Jag är i USA just nu och har maaaasssa frågor. :)

2012-02-11 @ 20:42:35
Postat av: fshvenice

Very intersting!

Visit my blog, become one of my members!!

http://www.fashionvenice.com/2012/05/palazzo-ducale_21.html

Fashionvenice.com

2012-06-10 @ 20:56:56
URL: http://www.fashionvenice.com
Postat av: Cecilia

Skulle inte du kunna blogga ett inlägg om vad du gör idag? går i skolan? :) Din blogg är super!

Svar: Absolut, jobbar för tillfället på en ny blogg där jag skriver om vad jag gör idag, uppdaterar när den är klar! :) Kul att du gillar den!
myknut.blogg.se/usa

2013-03-27 @ 23:35:31
Postat av: Cecilia

Skicka ett mail om vad din nya blogg heter :D

2013-05-17 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0