Principal's Award

I Fredags hade vi en liten cermoni för hela skolan då de delade ut diplom för de som hade fått högst betyg i år. Först delade de ut blåa diplom för de som hade fått ett GPA (genomsnittsbetyg) på 3.5 till 3.75. Sedan delade de ut Principal's Award diplom för de som hade fått ett GPA mellan 3.75 och 4.0 (4.0 är det högsta man kan få). Min rekorn ropade upp namn på personer som fått Principal's Award och de fick gå upp på scenen. Han sa bara namnen på alla tills han sa: "And now, from a beautiful country in Europe...My Erixon!"

Yay! Jag har ett genomsnitts mellan 3.5 o och 4.0! Vet inte exakt än eftersom jag inte tagit alla mina finals, men ändå! Är så otroligt stolt över migsjälv! Jag kämpade i alla mina klasser att göra mitt bästa även fast det inte räknas när jag kommer hem, och det lönade sig! Nu får jag bara hoppas på att resten av mina finals går bra, det är bara 1 vecka och tre dagar kvar av skolan nu!


Kommentarer
Postat av: alice

Åh My! Har jag sagt att du är världens bästa!!

2011-05-22 @ 10:55:35
URL: http://engladflicka.blogg.se/
Postat av: Familjen Fryxå

Hela Umeå är stolta över dig! Hoppas du får en bra avslut på ditt år. Vi ser framemot att få höra mer om alla dina upplevelser när du kommer hem.

2011-05-22 @ 12:41:27
Postat av: Anonym

har alla skolor i usa sånna cermonier?

2011-05-22 @ 12:52:37
Postat av: Mamma och Pappa

Åh, vad vi är stolta! Du har jobbat på jättebra och är värd massor med diplom! Många pussar

2011-05-22 @ 15:53:10
Postat av: linda

så så stolt över dig!!!! :) förstår du hur duktig du är? :) puss och kram på dig! nedräknngen tills du kommer hem är igång! :)

2011-05-22 @ 19:50:49
URL: http://liindaslya.blogg.se/
Postat av: moster

You are the BEST! Congrats.!

2011-05-28 @ 02:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0