Hawaii

Har helt glömt bort Hawaii som var nästan en månad sedan! Tiden går sjukt fort och jag lovade att lägga in bilder så här kommer några.


Hawaii från flygplanet

Utsikten från våran hotellbalkong. Delade rum med en tysk och en norsk tjej, vi var ca. 90 utbytesstudenter samanlagt.

Jag från balkongen på våran våning, 17 våningen!! Min fina namnlapp med mitt namn och Sveriges flagga, haha

Andra dagen hikade vi uppför ett berg för att se utsikt över ön

Det är svårt att beskriva hur vackert det var, 1000 gånger bättre än bilderna!

Det var otroligt vackert

Hittade en riktig Hawaii affär där man hittade allt man trodde Hawaii handlade om ;)

Havet på stranden utanför hotellet. Tyvärr var det monligt nästan alla dagar.

Jag och min norska rumskompis Ingrid. Engelskan kommer så naturligt nu så vi pratade inte ett ord norska eller svenska under hela veckan, även fast vi skulle förstått varandra perfekt. Vi gjorde det av artighet till våran tyska rumskompis och för andra som inte förstår språket. Det var knappt jag pratade svenska med svenskarna där.

Jag framför en fontän på gatan vi bodde på

Något kännt stadshus vi var och hälsade på på

Det var första delen av mina Hawaii bilder! För att bara haft kameran med mig i tre dagar (tappade den i vatten och den gick helt sönder) tycker jag jag har varit ganska duktig med bilder! Del två ska jag försöka lägga upp i morgon.

Nu blir det att återgå till att plugga till mitt matteprov imorgon och ladda inför fridrottsträningen som är varje dag nu.. Säsongen har börjat och jag har aldrig kännt mig mer ur form. Onyttig mat + noll träning förutom de 10 steg man tar ut och in i bilen varje dag har gett resultat. Nu ska jag träna som bara den även fast det bokstavligen tar död på mig, har ont i exakt hela kroppen. Jippie, träning varje dag från 16-17.30.. I can do this!

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Wow, det verkar vara härligt på Hawaii!!! Lycka till med friidrotten - även om du känner dig ur form ser du lika supertjusig ut som vanligt!

2011-03-02 @ 07:34:10
Postat av: Cecilia

haha lol, man ser vilka som är från skandinavien. fina bilder! och eller hur, ser inte ut som om du är det minsta ur form swetty!!

2011-03-02 @ 20:18:56
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Familjen Fryxå

Oj vilka fina bilder. Vi förstår att det var en toppenresa!

2011-03-03 @ 11:30:17
Postat av: Josse

aaaa belo usa eller hur? Var dar forra veckan med dem, awesome , kolla min blogg for mina bilder!

2011-03-03 @ 16:52:20
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0