Hawaii - Del 2

Här kommer äntligen resten av Hawaii bilderna jag har!


Det fanns tusen bikini affärer. Alla var snygga, väldigt små i modellen dock..

Scandinavians! Elise från Norge (hon bor också i Colorado så hade träffat henne innan) och jag

Hawaii är inte alltid soligt..Vi tittade på en jätteunderhållande trumshow när de tog upp en gammal japansk man som inte kunde engelska och mannen som höll i det försökte förklara vad en hi-five var i fem minuter innan det stackars mannen förstog vad han ville att han skulle göra.

Fin utsikt från ännu ett utsiktsställe

Jag, Dana (Tyskland), Essi (Finland) och Petteri (Finland). Tecknet jag och Dana gör betyder "Hang Loose" i Hawaii och alla använde det hela tiden

Essi och jag ska paddla kajak

Saknar det varma vattnet och de vackra stränderna

Katarina (Sverige), Essi, jag och Dana på "The Catamaran" en båt som vi tog ut till havs. Vi såg valar som hoppade i vattnet, delfiner och jag simmade 10 cm från en sköldpadda!

Best room mates ever! Ingrid (Norge), jag och Dana (Tyskland)

Massa människor. Kommer inte ihåg vad alla heter, vi var ju ändå 90 stycken. I slutet av veckan visste jag vilket land alla kom från, men inte ens hälften av alla namn
-Bilderna av mig och några random personer på lägret

Det var allt! Håller på att försöka fixa min vattenskadade kamera med att låta den torka i rått ris, tydligen något som ska hjälpa..Hoppas det hjälper!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Härliga bilder! Efter en lång vinter längtar vi också till värmen.

2011-03-12 @ 12:49:56
Postat av: Hulda

det ser så underbart ut :)

2011-03-12 @ 13:21:39
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej !



var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg! :)

att DU behöver göra är att kommentera inlääget " Veckans blogg" för att vara med! :)



Lycka till// skrh.blogg.se

fin blogg :)

2011-03-12 @ 13:45:41
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0