Breath in, Breath out

Helgen har varit fullspäckad! Och den är inte ens slut än! I fredags hade jag ingen gitarr som sista lektion så jag och fyra andra kompisar satte oss i en bil och bestämde oss för att åka och heja på vårat basketboll lag - i Grand Junction. Bilfärden dit var rolig, vi åkte igenom en drive through och beställde mat till alla fem, vilket var komiskt eftersom det blev en väldigt lång beställning. En och en halv timme senare var vi framme vid skolan där de spelade. Det var en liten mini turnering och våran skola spelade nästan direkt efter att vi kommit dit.

Matchen var spännande och vi låg lika hela tiden. Mitt i blev en av våra bästa spelare skadad, så det blev ännu mer spännande när vi fick klara oss utan honom. Efter många hejarop, ramsor och skrik vann vi med typ fem poäng. Vi var väldigt många från min skola där trots att det tar en och en halv timme att köra dit - det kallar jag äkta school spirit!

Efter matchen firade några som var på matchen, vi blev tolv tillslut om jag inte minns fel, men att åka middag på Olive Garden! Det var första gången jag åt där och det var helt sjukt gott! Mitt nya favoritställe! Synd att det ligger så långt bort, men antar att det är bra för plånboken för det var rätt så dyrt också.. Jag och en annan tjej bestämde oss för att dela på en rätt vilket var mer än nog, portionerna var gigantiska!

Efter en lyckad kväll körde vi hem igen, trötta efter en fullspäckad dag. Jag älskar hur alla kompisar här har körkort, kan knappt vänta tills jag blir 18 och äntligen får ta mitt körkort!

Idag, lördag, åkte jag och shoppade lite, köpte inga kläder utan bara tråkiga nödvändiga saker, men det var roligt ändå, det var kul att spendera lite tid med tjejkompisarna.

Imorgon, söndag, blir det ut i backen för snowboardåkning - igen! Excited!


Basketboll match på vår skola för någon vecka sedan (inte den jag såg i fredags, hade inte med mig kameran)

Mia, en av tjejerna jag shoppade med

Hailey och Feenagh på väg till Glenwood (10 minuter från Carbondale) för att shoppa


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska bo i Glenwood under en helg i mars! :)

2011-02-27 @ 16:42:42
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/
Postat av: Monica F

Det är roligt att läsa om dina äventyr. Jag ser framemot att få se bilder från Hawaii.

2011-02-28 @ 15:34:17
Postat av: Anonym

du skrev i ett inlägg innan du åkte till usa att du tog tre sprutor, vilka var det? jag vet att två var hepatit, eller? :)

2011-03-03 @ 22:11:52
URL: http://mizgin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0