Busy

Har varit så upptagen att jag inte hunnit blogga! I fredags sov jag först hos en kompis som heter Lisa och på lördagen gick jag upp tidigt för att åka på track meet/friidrottstävling. Det gick hyfsat, gjorde illa min "hamstring", en muskel som sitter på baksidan av benet och det gjorde sjukt ont så kunde inte göra mitt alldra bästa, men får hoppas på bättre lycka nästa gång. Efter tävlingen sov jag över hos Mia, det var trevligt. Jag fick även rida en av hennes hästar vilket var kul, har inte ridigt på länge och saknar det lite faktiskt.

Har fullt upp i skolan nu när det är slutspurt. Lärarna ger oss stora uppgifter och säger att "detta är den sista skrivuppgiften ni kommer göra denna termin" vilket känns skönt, men samtidigt skrämmande, det är så lite kvar nu! Jag kan inte påstå att jag kommer sakna skolarbetet (läxor VARJE dag - nej tack), men kommer sakna min lilla skola and all the people in it. Alla är helt underbara och älskar mina lärare också (i 8 utav 10 fall).

Jag saknar min familj och det ska bli skönt att åka hem, men samtidigt vet jag att det kommer bli jobbigt att säga hej då. Jag skulle inte ha något emot att stanna längre men on the other hand blir det jobbigare ju längre jag stannar. Saknar Sverige enormt när det gäller vissa saker, men kommer även sakna USA väldigt mycket. Det finns nog bara en mening att sammanfatta mitt år här - det bästa jag gjort i hela mitt liv! Detta år har varit underbart och jag har verkligen haft jättekul. Ser samtidigt framemot att träffa familjen igen dock och äntligen kunna känna mig hemma i min egen familj.


Carbondale

Kommentarer
Postat av: Familjen Erixon

Vi saknar dig! Pappa,Mamma och Ada

2011-04-19 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0