Life full of laughter

Sitter och gör matte nu... Jag har Algebra II och tyckte att första kapitlet var ganska lätt, fick en 4 (A) på första provet. Nu börjar vi däremot komma in på svårare grejer och det blir mer komplicerat... Engelskan går bra, men vissa saker har jag inte ens gått igenom på svenska... Och även om jag förstår vad som står är det inte alltid jag fattar hur man löser uppgiften! Jag får stå ut, matten i Sverige kommer förmodligen bli enklare eftersom jag läser svårare matte här! Det är jobbigt för vi har uppgifter att göra i läxa till VARJE lektion och vi har ett prov på den läxan VARJE lektion... Har gjort hyfsat ifrån mig hittils och det känns bra. 

Ett exempel från min underbara *host* Algebra bok


Har som tur kvar Spotify här i USA och lyssnar för fullt på pluggmusik. Min underbara syster måste logga in varje vecka från Sverige för att det ska fungera, men det funkar och det är jag oändligt tacksam för. Hur skulle jag kunna klara mig utan Spotify?!



All that I'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughing with you

Kommentarer
Postat av: elin

hej! undrar bara om du betalar maten själv eller om det ingår i programavgiften? :)

2010-10-22 @ 08:00:00
Postat av: alice

Ville bara säga att du är världens finaste My!

2010-10-22 @ 08:16:08
URL: http://engladflicka.blogg.se/
Postat av: linda

Jag ville bara säga att jag taggar våran skypedejt! <3

2010-10-22 @ 09:18:31
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0