I call shotgun!

-I call shotgun!

En fras man måste kunna i detta land.

I call shotgun betyder att man paxar förarsätet i bilen. Fatta förvirrad jag var första gången någon sa det! Jag kom ihåg att jag undrade vem som hade en pistol eller nåt, haha!

Hinner inte uppdatera så mycket just nu, spirit week är igång och idag gick jag upp 05.30 och kom hem till huset 10.30. Är helt slut och så kommer det vara i några dagar framåt, det händer något varje kväll! Imorgon är det volleyball match och football match!

Här är en bild från junior-laget i Powder Puff då tjejerna spelade så kallat "Flag-Football" då man skulle spela football utan skydd eller nåt och bara tacklas med hjälp av att ta flaggor/band från varandra som satt runt midjan.


Bilden är tagen av en kvinna som heter Sue

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sjukt kul ni verkar ha under alla veckans aktiviteter!!!! :-)

2010-10-01 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0