Fear The Fork!

Oj, tiden går fort! I helgen var det en massa aktiviteter! Jag var bland annat på volleyboll match! Vårt volleyboll lag är grymma och våran skola fick äran att ha regionals vilket är en liten turnering då lag i närheten kommer och spelar en turnering. De allra flesta som hejade hade bestämt att vi skulle ha på oss blått (vår skolfärger är blått och gult) så det blev en cool effekt. Jag skrek mig hes! Vi har ramsor (fear the fork, fear the fork!) som vi sjunger och det är sjukt mycket spirit vilket jag älskar!

Vi vann två av tre matcher vilket gör att vi går till state vilket är i helgen! Det är bara de allra bästa lag i staten som går till "state" och där spelar de en turnering. Den är i Denver (3,5 timmar från där jag bor) och jag funderar på att åka dit och hoppas jag kan det också! De spelar matcher på både fredag och lördag men jag hoppas jag kan åka lördag iallafall.





Målade en "ram" på min ena kind och en svensk flagga på den anda, bättre bilder på det kommer upp senare! Jag hade sjukt kul den dagen. Senare på kvällen sov jag över hos en kompis som heter Julia. Vi tog det bara lugnt och chillande, det var skönt, jag var helt slut...

Vi åkte bland annat till affären och köpte färdiga kakor som man bara kan lägga upp på en plåt och köra in i ugnen! Har aldrig sett något liknande... Här gör man inget "från början", allt kan köpas färdigt så det är bara att sätta in i ugnen eller mikra ("nuke it" som det kallas här).


Ser kanske inte så goda ut, men det blev sjukt goda! De kom såhär färdiga, det var bara att sätta in i ugnen! De blev platta och normala sen, haha.

Det var allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt det verkar vara att kolla på matcherna! I blågult dessutom - precis som de svenska färgerna! Jag håller tummarna för att du kan åka och kolla på matcherna i Denver.

2010-11-10 @ 19:23:42
Postat av: hanna

hej:)

jag undrar hur mycket fickpengar har du med dig ( per månad.. om du har en bestämd budget?)

:)

2010-11-14 @ 10:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0