Jul

Julen närmar sig och jag sitter här och lyssnar på svensk julmusik. Det är underligt hur lite musik kan framkalla så många minnen och känslor. Jag saknar att packa upp alla julsaker ur kartongerna ur garaget hemma, klä granen, baka pepparkakor och knäck och bara lyssna på julmusik med min familj.

Jag saknar er något så otroligt! Önskar jag kunde vara hemma och fira jul som vanligt. Det är bra här också, men såhär vid jul känns det konstigt att inte vara med sin egen familj. Önskar ni var här!

En av mina julfavoritlåtar.

Kommentarer
Postat av: linda

vet du en sak my! Jag saknar dig! Men vet du: att du kommer att fira så så så så så många jular hemma! Och du kommer att få dras med mig i säkert 90 ÅR TILL och nu är du EN jul i U S A Hallå?!?! :D USA min vän, det är ganska så coolt, nej det är JÄTTECOOLT! Tänk, vad mysigt med en jul därborta. Alice far till grankanaria över jul, och du, du kommer få julstämning! :) och vi tänker på dig! :) så du är inte ensam! Du får svenska luftkramar varje minut härifrån :D :D :D :D DU är bäst! Det kan ingen ta ifrån dig! DU, snart ska vi skypea!!!

2010-12-15 @ 11:11:33
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: linn:)

Skriv gärna ett inlägg om hur allt är pyntat i staden, och i huset där du bor osv, och hur julafton går till i din familj där borta:D

2010-12-15 @ 22:10:29
URL: http://linniza.blogg.se/
Postat av: Familjen Fryxå

Vi tror att du trots din jul-hem-längtan kommer att få en riktigt bra och annorlunda jul!



Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

2010-12-16 @ 08:04:58
Postat av: Mamma och Pappa

Vi saknar naturligtvis dig också, men Linda har förstås rätt. Det här är en jul. Så många jular återstår att fira hemma i Sverige. Sedan ses vi ju snart...Puss och Kram

2010-12-16 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0