FRÅGESTUND


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill åka till USA men är blyg, rädd att inte få kompisar, blir man mera öppen och social i USA?

2010-12-04 @ 16:30:25
Postat av: elin

kan inte du berätta om din värdfamilj och dina närmsta vänner? :)

2010-12-05 @ 14:04:58
Postat av: hanna

jag ska åka till usa 12-13! (ska snart få papper om ngt, typ att tacka ja och så.:D)



men jag är inte säker om jag ska önska delstat elr inte, för det finns ju en risk att man kanske inte får den delstaten man vill (jag vill nog ha florida)och blir besviken elr om det finns en perfekt familj på ngt random ställe i usa, fast inte i den delstaten som jag önskar.. där kanske det bara finns en som passar mig ganska bra. sånt funderar jag på och vet inte hur jag ska göra, hur gjorde du ? :)

2010-12-05 @ 15:15:14
Postat av: Cecilia

Vem är bäst i hela världen??

2010-12-07 @ 03:58:54
URL: http://livingusa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hur känns det att behöva gå om ett år hemma i Sverige och att börja i en ny klass?

Kan du inte göra en videoblogg igen snart?

Vad tror du att du kommer sakna mest med USA när du kommer hem? När åker du hem förresten?

2010-12-17 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0