The sky is turning upside down

Tog en rejäl sovmorgon i morse och sov till halv tolv då jag lyckades ta mig upp ur sängen. Känner faktiskt inte så stor skillnad på när jag sover länge och lite, men visst känner jag mig utvilad! Det är skönt att ha lov överhuvudtaget, det är så skönt att vara uppe och sova hur länge man vill!

Har tänkt på en sak. Jag har nästan bara engelska rubriker! Har försökt lägga in lite svenska rubriker nu på slutet, men det går inte! Allt låter mycket bättre på engelska ju! På tal om det, jag ska göra ett engelskatest inför USA fick jag veta nyss! De ringde från YFU, vilket är organisationen jag ska åka med, och sa att jag skulle göra ett engelskatest för att se hur mycket engelska jag kunde och om jag skulle behöva ta extra lektioner där bora eller nåt sånt, typ. Nu blev jag lite nervös, tänk om det är svårt?! Jag hoppas det går bra, det känns som om jag kan ganska bra engelska, men man vet ju aldrig...

Imorgon har jag fullt upp, ska först upp på sjukhuset och träffa läkare för att göra en undersökning som jag behöver inför USA, sedan blir det att prova på fortet för första gången för mig med familjen, det ska nog blir kul! Efter det ska jag träffa upp Alice som jag inte sett på evigheter nu och sedan bär det av till mina kusiner för födelsedagsfirande! Härligt när man har mycket planerat, det känns som om man nyttjar dagen till det bästa då!

Nu ska jag ta tag i att skriva mitt personliga brev till min blivande värdfamilj innan det kanske blir att sätta sig framför tv:n och sätta på någon bra film. Först hade jag funderingar på att se Remember me på bio med familjen, men då blev det fortet istället. Någon som har sett den eller har lust att se den med mig? :)

Kommentarer
Postat av: Floppan

Mysan skulle vi ses någon gång?

Kramen!

2010-03-11 @ 21:45:21
URL: http://fanner.blogg.se/
Postat av: linda

du har skaffat smileisar!! :D

2010-03-11 @ 23:10:16
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0