Lately I've been hard to reach

Äntligen Fredag!

Har haft en underbar hittils dag hittils. Jag hade bara en lektion idag så slutade halv tio! Så himla skönt det var! Jag stannade dock kvar ett tag för att göra klart lite arbeten. Har nu lämnat in en inlämningsuppgift och gjort klart mitt engelska tal! Så underbart skönt med noll plugg i helgen - nästan iallafall. Har tre prov på tisdag...

Har bara tagit det lugnt sedan jag kom hem vid halv tolv. Sett lite på tv, ringt lite samtal...
Nu är det bakning som står på schemat! Har sagt till mig själv att jag ska baka nyttig bröd i flera dagar, så nu har jag tagit tummen ur röven (Kenza citat, haha) och tagit tag i saken!

Smeten görs...


Bröden gräddas...


Och det färdiga resultatet!


De blev inte så goda, men det är en annan sak. It was worth a try!

Ikväll blir det att åka till Alice, gud vad mysigt det ska bli!


Kommentarer
Postat av: alice

Tack My för att du kom och fick mig att LE. Så underbar kväll, men du nu har vi girlsnight att se fram emot!;)

2010-03-27 @ 09:38:35
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0