I wanna have something to live and die for

Den fina postern som jag köpte på konserten hänger nu på min vägg och videos från andra från konserten spelas 24/7. Kan fortfarande inte fatta att jag varit där. Antar att allt kanske kommer när chocken lagt sig.

Jag kan räkna upp vad jag köpte i Stockholm, så kanske jag lägger in en bild av det sen. Jag köpte:
- En väska
- Ett par jeans
- Armband
- 3 t-shirtar
- En kofta
- Strumpbyxor

Nu såg det mycket mer ut än när jag la in det i garderoben, alltid roligt med nya kläder!

Som jag lovade har jag en video att visa upp. Detta filmade jag med min digitalkamera precis innan konserten började. Jag rekomenderar att ni drar ner ljudvolymen lite innan ni startar klippet, hehe...

 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

varför måste du hitta så mkt?? jag har bara hittat dos algos so far.... kan du inte lägga upp nån bild på det du köpt? :D miss you! <3

2010-03-08 @ 20:33:00
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0