Don't let go

Det är just typiskt. Jag hade planerat att ta en promenad i solen idag och så precis när jag är på väg ut så ska såklart solen försvinna! Då har det varit fint väder hela dagen förutom just när jag ska ut. Nu verkar det inte komma någon mer sol idag, men jag kanske får palla mig ut iallafall..

Snart kommer Cecilia hit och sedan hennes famlij och äter middag. Det var hur länge sen som helst jag träffade Cissi, så det ska bli kul!

Tänkte passa på att visa ännu ett inköp från Stockholm. Dessa somriga och snygga strumpbyxor köpte jag på Twilfit och de kostade hela 150kr med det var de värda! Har letat hur länge sen som helst efter ett par såna här!

 

Kommentarer
Postat av: ellinor

Va snygga strumpbyxor. Och sedan lyllo dig som fick se tokio hotel, det skulle jag också vilja göra.

2010-03-13 @ 15:02:35
URL: http://elliiish.blogg.se/
Postat av: alice

Så galet snygga strumpisar! :)

2010-03-13 @ 21:41:15
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0