Vi skriver in oss i evigheten

Nu har jag accepterat min plats i USA som utbytesstudent! Men andra ord - det är bestämmt att jag ska iväg nu! Både idag och igårkväll har jag fyllt i en massa papper och skrivit brev till ansökan. Det ska bli så spännande att få åka iväg! Spännande, men samtidigt läskigt. Men man måste våga saker här i livet, annar kommer man ingenstans! Visst, ett år är väldigt lång tid, men jag kommer ju alltid tillbaka och staden står fortfarande kvar som man lämnade den. Jag tror att jag, Cecilia och Elin kommer att få ett helt otroligt år! Det är så kul att vi går i samma klass och att alla åker sammtidigt! Jag och Cecilia till USA, medan Elin ska till Austalien. Vi kommer att få the time of our lifes!

America - Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0