I'm loosing direction

Hade precis Emelie på besök och vi kom precis fram till att vi kommer virra bort oss i Stockholm - totalt. Vi skulle lista ut vilken tunnelbana vi skulle ta för att komma till där vi ska bo - men utan resultat. Jag måste verkligen plugga på alla linjer och hållplatser, haha! Så om ni ser några vilsna blondiner i tunnelbanan - då är det vi!

Helt underbar söndag idag! Väldigt lugn, vilket var skönt. Har hunnit planera lite inför Stockholm iallafall och har även hunnit skriva lite brev till min ansökan till USA. Skönt att få lite gjort! Inget plugg ikväll som tur är, men undantag för tunnelbanestationer då såklart, haha!

Nu ska jag äta lite innan det blir att se Tough Love och sedan får kvällen rulla på som den kommer!

Kommentarer
Postat av: alice

Sv; Tusen tack, tusen tack!

Som jag sa innan, nu tänker jag vara små sur men peppande blir jag. Jag lovar bara inte just nu ;)

2010-02-22 @ 13:05:57
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0