Ray ban

Då har man hakat på ännu en trend, hehe. Har köpt mig ett par Ray ban solglasögon! Jag har gått och velat ha ett par ganska länge nu och nu är de mina! Inte äkta såklart, betalade bara 100 kr för dom, men snygga är de!

Har också haft världens otursdag idag! Det blev många skratt när jag lyckades:
- att nästan bli av med mitt bankkort när det fastnade i bankomaten.
- ha 24 kr kvar på mitt kort, alltså tillräckligt för att köpa en glass för 22 kr!
- gå till en glasskiosk där de inte tar kort när glassen redan är klar och underbara Cassandra erbjöd sig betala - jag lovar att betala tillbaks när vi ses nästa gång!
- gå runt hela stan i jakt på de perfekta solbrillorna och så hittade jag dom på sista stället - ett stånd på torget.

Men andra ord ska man nog inte umgås med mig idag om man inte vill att min otur ska smitta av sig!

Inte världens snyggaste bild men den bjuder jag på! Mina nya Ray bans :P

Kommentarer
Postat av: cassandra

HAHHAHA jag blir full i fnatt när jag läser detta! hahahaa din dag verkligen!



Kramar på dig!



C

2010-04-25 @ 02:58:12
URL: http://themaniac.blogg.se/
Postat av: C

btw SNYGGA BRILLS

2010-04-25 @ 02:58:37
URL: http://themaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0