26 April

Jag hatar att vara förkyld. Det måste vara värre än att ha feber och så. Det är tillräckligt för att man ska kunna gå till skolan och man är inte tillräckligt sjuk för att vara hemma. Känner jag mig såhär blir det nog att stanna hemma imorgn.

Dagen började underbart med frukost på Coffee House men Linda och Alice! Det fanns mycket frukost som säkert var jättegod, problemet var bara att jag var så förkyld att jag inte kände någon smak - alls. Den såg god ut iallafall även fast jag inte kände vad jag stoppade i munnen. Tack för en härlig morgon tjejer!

Nu ska jag fortsätta se Top Model och sedan blir det kansek Spårlöst om jag orkar vara uppe så länge...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0