Filmtime

Har nyss kommit hem från bion! Såg Fame med jättehärliga tjejer, tack för en rolig kväll, det var super! Filmen var helt okej, den handlade inte om något speciellt, den var lite seg faktiskt... Och jag brukar gilla de flesta filmer jag ser på bio jättemycket men den här var faktiskt bara sådär. Det var kul att gå på bio med tjejorna iallafall!



Cykelfärden hem var hemsk! Det var iskallt, men trevligt! Att jag aldrig lär mig att man inte kan ha strumbyxor och tygskor fortfarande! Innan bion var det jättefint vid älven - något jag förökte fånga på min mobilkamera - utan att lyckats...


Hoppas ni också fått en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, snygga bilder! ;P

2009-10-10 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0