Workin' 9 to 5, what a way to make a livin'...

Nja, jag jobbar inte riktigt så länge som låtexten i rubriken säger, men jag jobbar faktiskt nu. Det är ett av skälen till att jag inte har hunnit uppdatera. Jag jobbar som ledare på Nydala, KFUM, en lägergård dit barn åker på läger under dagarna. Lönen är inte alls bra om jag får säga det, väldigt låg faktiskt, men so what? Det är sjukt kul att jobba med barn!
De säger precis vad de tänker och tycker som alla människor borde göra. Jag jobbar ihop med underbara personer och eftersom jag hjälper till på ett klätterläger får man ju klättra också, även fast jag inte gjort det än, jag har bara låtit barnen klättra ;) Det är en tjej på mitt läger som är jättegullig och vill vara med mig hela tiden, hon är sjukt söt!

Nej, nu ska Filippa och Linda snart komma hit så ska vi ha en liten filmkväll, blir inte så länge, måste upp 7 imorgon....
Vi ses!


Photo by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0