Friday night

Har precis kommit hem från Wayens efter nästan 3 timmars fikande med Ronja! Gud vad roligt att ses igen! Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och hade hur trevligt som helst! Vi måste fortsätta smida våra planer över att öppna ett eget fik där en kopp varm choklad ska kosta 10kr, 30 spänn som jag betalade för min choklad ikväll är en oacceptabelt hög summa! Okej, nu ska jag sluta försöka låta affärsaktig men ett fik som har mycket lägre priser borde haffa in mer folk och på så sätt tjäna lika mycket som de som tar 22 spänn för en ynka liten chokladboll.

Det blev en härlig fredagkväll som definitivt måste göras fler gånger!
Hade tänkt lägga upp en fin bild av Ronja när vi satt och fikade men min mobil vill inte sammarbeta med mig och jag får inte in bilden på datorn. Orkar inte tjafsa med den klockan halv två på natten så lägger upp bilden imorgon istället. Ni får nöja er med en ny och fin låt jag just hittat.

Nattens låt:
You don't see me - Josie and the Pussycats

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHA, det där är ju min låt! jag sitter ju och lyssnar på den just nu... men jag antar att du fått den från the same source as i? :p

Nej men klassträff låter jättebra, vi får ta tag i det!

2009-12-05 @ 13:01:48
Postat av: alice

Ja, fixa ett sånt fik jag kommer!:)

2009-12-05 @ 14:27:58
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0