Stugan

I helgen har jag varit i stugan och solat lite. Det var jättefint väder men ganska kallt i vattnet så jag ville inte bada.  Sommarlovet linder tråkigt nog mot sitt slut men gymnasiet börjar på måndag! Är inte så peppad än, men det kommer väl hoppas jag... Ska på ett litet läger med nya klassen nästa vecka, ska bli kul att lära känna nya människor!

En annan sak som är ny är Tokio Hotel. De har ändrat sin stil lite men det är bara till det bättre! Eller Bills stil är väl inte världens snyggaste enligt mig, men Tom.... Puuh, han har blivit älde... Och snyggare!



Hade besöksrekord igår, tack alla ni söta som läser min blogg, nu gör mig superglad!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Han ser inte dålig ut, det kan jag också erkänna.

2009-08-16 @ 17:43:06
Postat av: Ellinor

Han ser inte dålig ut, det kan jag också erkänna :)

2009-08-16 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0