Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away

Friidrottstävlingen i helgen gick bra! Jag gjorde mitt bästa och tror jag fick hyfsade placeringar, det viktigaste var att det var roligt! Annars rullar det bara på, händer nya och roliga saker varje dag, jag måste bli bättre på att skriva ner dem bara.

Idag började jag 12.40 för freshmens och sohomores hade CSAP prep och juniors och seniors fick sovmorgon. Passade på att ta bussen till Glenwood för att klippa håret och köpa lite grejer, det var skönt att vara för sig själv ett tag.

Det är 4 dagar tills spring break! Och ännu viktigare, det är bara 2 dagar nu tills mamma, pappa och syster kommer hit!! Jag längtar så otroligt, det ska bli sjukt kul att visa dem hur jag lever här borta.

 
Jag uppe på ett berg där man får utsikt över hela Carbondale. Ja, lilla Carbondale är inte större än så, men oj vad jag älskar att bara sitta där och titta ut över byn.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

LOVE this picture

2011-03-23 @ 07:49:20
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0